Analytiikka
Analytiikka on tuotavissa omaksi toiminnallisuudeksi Integratan sovellukseen. Henkilöstöhallinnon raportointinäkymästä ammennat analytiikkaan ja ESG-raportointiin, sekä tuot HR-dataa tiedolla johtamiseen.
Raportoinnin sisältö ja käyttäjät määritellään erikseen yhdessä Integratan asiantuntijoiden kanssa ja näiden perusteella avataan sovelluksen selainportaaliin näkymä ilman, että on tarvetta käyttöönottaa erillistä järjestelmää.
Käyttäjäroolilliselle, esim. Tarkastaja ja HR, voidaan näyttää demoraportoinnin paketti käyttöliittymässä. Demopaketti sisältää malleja osa-alueista:
- Henkilöstörakenne
- Palkat
- Työajan seuranta
- ESG-raportointi

Palveluanalytiikka
Integratan asiakkaille on saatavilla myös asiakaskohtainen Palveluanalytiikka-näkymä. Raportin avulla voit pureutua palveludataan, tutustua läpinäkyvästi laatuun ja peilata analytiikan avulla palvelukokemustasi.
Näet Palveluanalytiikasta yhteenvedon palvelupyynnöistäsi sekä seuraat palkkapalvelun laatudataa ja pureudut analytiikan avulla palvelukokemukseesi seuraavasti:
- Palkkapalveluasiakkaana näet automaattisesti kaksi raporttia: Viestit ja Palkat.
- Järjestelmäasiakkaana saat käyttöösi Viestit-yhteenvedon tehdyistä asiakaspalvelupyynnöistä.
Palveluanalytiikan hyödyt
- Laadunseuranta: Palveluanalytiikka tuo esiin palvelupyyntöjesi tilan ja määrän sekä auttaa seuraamaan palkkapalvelun laatua.
- Läpinäkyvyys: Voit seurata palvelupyyntöjä ja niiden edistymistä.
- Tieto helposti saavutettavissa: Data on saatavillasi suoraan sovelluksessa.
- Huomaathan, että viestiketjujen vastausaikoja ei näytetä Palveluanalytiikassa.
Käyttöoikeudet
Palveluanalytiikan raportointi avataan saataville erikseen määritellyille asiakkaan käyttäjille. Otathan yhteyttä tukeen lisätietoja varten!