Viestit
Viestikategoriat
Käytössä olevat kategoriat säädetään asiakaskohtaisesti. Integratan asiakaspalvelun ja yhteyshenkilöiden välisessä viestinnässä on yleensä tarjolla kutakin palvelua vastaavat aiheet sekä käytössä olevat järjestelmät.
Uudelle keskustelulla valitaan aina sopivin mahdollinen kategoria. Hallinnoinnin puolella tehdään viestikategorioittain valinta, joka ohjaa millä käyttäjäroolilla voidaan aloittaa kyseiseen kategoriaan keskustelu. Asetetun roolin ulkopuolelta muille käyttäjille kategoriaa ei näytetä valikossa.
- Mobiilikäyttäjät näkevät kategorian Aihe-valintana. Mobiilista ei ole mahdollista säätää vastaanottajia, tai muokata kategoriaa.
- Viestikeskustelukohtaisesti valitun kategoriatiedon löydät viestiluettelon suodatuksesta tai keskustelukohtaisista asetuksista.
Kategoriakohtaiset asetukset
- Näkyvyys = Millä roolilla voi aloittaa keskustelun tästä aiheesta
- Vastaanottaja = Mikä rooli oletuksena vastaanottaa viestejä tähän aiheeseen liittyen
- SLA = Jos yrityksellä käytössä Kiireellisyys-tasojen valinta
- AI = Käyttääkö kategoria tekoälyä tuottamaan valmiita vastausvaihtoehtoja?
Kategorian muokkaus
Yhdellä viestikeskustelulla voi olla kerrallaan yksi kategoriavalinta. Annettua valintaa on mahdollista muokata Käsittelijäroolilla.
Kategoriaa vaihtaessa voit ottaa kantaa keskustelun näkyvyyteen.
- Säilytä nykyinen näkyvyys = aktiivinen – Nykyisiä keskustelun rooleja ei muuteta
- Säilytä nykyinen näkyvyys = inaktivoi – Nykyiset roolit muokataan vastaamaan uuden kategorian oletusvalintoja.