Viestit

Viestit Mobiilissa

Viestit-toiminto on mahdollista ottaa käyttöön myös mobiilisovelluksessa. Mobiilin Viestit on karsitumpi versio selaimen Viesteihin verrattuna, ja soveltuukin hyvin työntekijöiden ja esihenkilöiden viestintätarpeisiin.

Viestintä tapahtuu mobiilissa samoin periaattein kuin selaimessakin. Ja toiminnallisuus on näkyvissä työntekijöille vain, jos se on käyttöönotettu tähän tarkoitukseen.

Uusi viesti mobiilissa

Valitse alapaneelista Viestit-toiminnallisuus (=puhekupla-symboli)

  • Paina ”Lähetä uusi viesti”
  • Lisää viestille tarvittavat tiedot, ja lähetä se eteenpäin nuoli-näppäimellä.

Lisää uuteen viestiin tarpeelliset lisätiedot

Aiheen lyhyt kuvaus

Valitse aihettasi parhaiten vastaava viestikategoria

Jos käyttäjäroolisi sen sallii, voit tarvittaessa lisätä viestille rooleja, joilla pääsy aloittamaasi viestiketjuun. Oletuksena valmiina asiakaskohtaisesti kategorioittain säädetyt oletusvastaanottajat. Näkyvyyksiä ei voi muokata mobiilissa.

Jos teillä sisältyy konserniin useampi yritys tai jos koko henkilöstö löytyy HumHum HR käyttäjistä voit tarvittaessa valita valikosta tietyn yrityksen tai hakea henkilön nimen, jos se on viestisi kannalta oleellista. Voit lisätä tiedon, jos roolisi on jokin viestien käsittelijärooleista tai esihenkilö.

Lisätieto auttaa vastaanottajaa ja nopeuttaa asian käsittelyä.

Kenttä ei ole käytössä mobiilissa.

Kerro vapaasanaisesti aiheestasi.

Viesti-laatikon klemmari-ikonista painamalla voit ladata koneeltasi liitteen.

Viestien käsittely

Uusi viesti ohjautuu valitun viestikategorian mukaisille käsittelijärooleille. Rooliin kuuluva käyttäjä saa uudesta viestistä sähköpostiinsa automaattisen notifikaation.

Myös sinä saat sähköpostiviestin tai notifikaation kun kysymykseesi on vastattu.

Käsittelijäroolilta vastuutettu henkilö ottaa viestikeskustelun itselleen haltuun, jonka jälkeen keskustelulta löytyy ”Käsittelijän” nimi. Tieto näkyy selaimen puolella, mutta ei mobiilissa.

  • Integratan asiakaspalveluviestinnässä Käsittelijäksi asetetaan Integratan asiantuntija
  • Omasta sisäisestä roolinjaosta riippuen voit hyödyntää Asiakkaan käsittelijä -valintaa

Viestikeskustelussa käytetään asian edistämistä kuvaavia tiloja: Uusi, Avoin, Odottaa ja Ratkaistu. Kun asiasi on käsitelty, keskustelun tilaksi asetetaan Käsittelijän toimesta Ratkaistu-tilaan. Käsittelyn tilat ovat näkyvissä vain selaimen puolella.

Vanhat keskustelut säilyy HumHum HR:ssa oletuksena neljä vuotta.